Általános Szerződési Feltételek
Szolgáltató:
A vasco-electronics.hu címen működő üzlet (a továbbiakban: “Üzlet”) működéséért felelős szervezet a Vasco Electronics Góralski Group S.K.A., székhelye: Krakkó, al. 29 Listopada 20, cégjegyzékét vezető bíróság: Krakkó Belváros Kerületi Bírósága Krakkóban, cégjegyzékszáma: 0000421705, statisztikai számjele (REGON): 122581850, adószáma (NIP): 6772369151, e-mail címe: kapcsolat@vasco-electronics.hu.
Fogalomtár:
- KAPCSOLATTARTÓ ADATLAP ÉS CHAT – az internetes Üzletben rendelkezésre álló adatlap és chat, mely lehetővé teszi a kapcsolatfelvételt az Eladóval az internetes Üzlet közreműködésével.
- REGISZTRÁCIÓS ADATLAP - az internetes Üzletben rendelkezésre álló adatlap, mely a vevői fiók létrehozását teszi lehetővé.
- REGISZTRÁCIÓS ADATLAP A HÍRLEVÉLHEZ - az internetes Üzletben rendelkezésre álló adatlap, mely lehetővé teszi az Eladó által kibocsátott hírlevélre való feliratkozást.
- VÉLEMÉNY ELHELYEZÉSÉRE SZOLGÁLÓ ADATLAP - az internetes Üzletben rendelkezésre álló, vagy a partnereink által átadott adatlap, mely lehetővé teszi az Eladó Áruira vonatkozó vélemény közzétételét.
- MEGRENDELÉSI ADATLAP - az internetes Üzletben rendelkezésre álló adatlap, mely lehetővé teszi a megrendelést.
- VEVŐ - az a szereplő, akinek javára szolgáltatások nyújthatók / kerülnek nyújtásra elektronikus úton, vagy aki adásvételi szerződést kíván megkötni / megkötött az Eladóval.
- FOGYASZTÓ - az 1964. április 23-án kelt Polgári Törvénykönyv 221. cikke értelmében az a természetes személy, aki olyan jogi cselekményben vesz részt, mely közvetlenül nem kapcsolatos az ő gazdasági vagy szakmai tevékenységével.
- VEVŐI FIÓK - egyéni megnevezéssel (login) és a Vevő által megadott jelszóval megjelölt adatbázis, mely egyebek mellett a megrendelések felügyeletéhez szükséges Vevői adatokat, elszámolási adatokat és az Üzleti egyes funkcióira vonatkozó preferenciákat tartalmaz.
- SIM KÁRTYA ÜZEMELTETŐ - azt a szervezetet jelenti, mely a berendezésekhez való SIM kártyákat szállít és az ebben a körben nyújtott szolgáltatások minőségéért közvetlenül felelős, ideértve a kártya aktiválását, megfelelő működését, ideiglenes vagy tartós blokádok bevezetését, a SIM kártyák helyes működésére vonatkozó reklamációk elbírálását. A SIM Kártya Üzemeltető a Vasco Electronics LLC társaság, székhelye: 2232 Dell Range Blvd, Suite 245 - 3030, Cheyenne, WY 82009.
- VÁLLALKOZÓ - Vállalkozónak minősül minden természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, akit külön törvény jogi cselekvőképességgel ruház fel, és aki gazdasági tevékenységet folytat.
- FOGYASZTÓI JOGOKKAL RENDELKEZŐ VÁLLALKOZÓ - az egyszemélyes gazdasági tevékenységet folytató természetes személy, aki ezen tevékenység keretében szerződést köt, amikor ezen szerződés tartalmából adódik, hogy ezen személy részére ennek a szerződésnek nincs olyan szakmai jellege, mely az általa folytatott gazdasági tevékenységből adódna a Gazdasági Tevékenységek Központi Nyilvántartásában és Információiban elhelyezett információk alapján.
- SZABÁLYZAT - a jelen szabályzat, mely az internetes Üzlet az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások keretében történő használatára vonatkozó feltételekre, illetve a Vevő és az internetes Üzletet vezető Eladó közötti értékesítés általános feltételeire terjed ki.
- ÜZLET - az Eladó internetes üzlete, mely az alábbi címen érhető el: https://vasco-electronics.hu. Az internetes üzlet az elektronikus fordítók, fordító szoftverek és elektronikus tartozékok értékesítésével foglalkozik.
- ELADÓ - Vasco Electronics Góralski Group S.K.A., székhelye: Krakkó, al. 29 Listopada 20, cégjegyzékét vezető bíróság: Krakkó Belváros Kerületi Bírósága Krakkóban, cégjegyzékszáma: 0000421705, statisztikai számjelen (REGON): 122581850, adószáma (NIP): 6772369151, e-mail címe: kapcsolat@vasco-electronics.hu.
- ÁRU - az internetes Üzletben kiállított dolog, ami a Vevő és az Eladó közötti értékesítési szerződés tárgya lehet. Az Üzletben értékesített áruk digitális tartalmakat (nyelvi csomagok) és a digitális elemekkel rendelkező árukat is képezhetnek.
- ÉRTÉKESÍTÉSI SZERZŐDÉS - a Vevő és az Eladó között a Szabályzatban meghatározott szabályok és megfelelő jogszabályok alapján megkötött adásvételi szerződést jelenti.
- MEGRENDELÉS LEADÁSA - a megrendelés tárgyát képező Áruk Értékesítéséről szóló Szerződés Megkötésére vonatkozó Vevői ajánlat átadását jelenti, mely különösen az Áru fajtáját és mennyiségét határozza meg. A megrendelés leadása a jelen Szabályzat elfogadása után lehetséges.
- ÉRTÉKESÍTÉSI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE - azon szándéknyilatkozat, mely a Vevő és az Eladó közötti, az Áru eladására vonatkozó szerződés megkötését jelenti és különösen az Áru árát, fajtáját és mennyiségét határozza meg. Az adásvételi szerződés az Eladó részéről a Megrendelés átvételével és annak visszaigazolásával, azaz a Megrendelés teljesítésre való felvételét igazoló e-mail üzenet megküldésével (vagyis a Vevő által benyújtott ajánlat elfogadásával) jön létre.
- ELEKTRONIKUS ÚTON NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOK
- Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások feltételei
- A szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtása az Eladó részéről díjmentes, önkéntes és a hét 7 napján, napi 24 órán keresztül áll rendelkezésre.
- Az szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó, az alábbiakra kiterjedő szerződés:
- fiók vezetése az internetes Üzletben;
- hírlevél megküldése;határozatlan időre jön létre.
- Az szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés, mely az alábbiakat foglalja magában:
- a Megrendelés leadására vonatkozó folyamat rendelkezésre bocsátása az internetes Üzlet keretében;
- kommunikációs folyamat rendelkezésre bocsátása a kapcsolattartó adatlap és chat útján;
- az Üzletre vagy az Árukra vonatkozó vélemény közzétételére szolgáló Adatlap rendelkezésre bocsátása;
egyszeri jellegű és az egyes tevékenységek elvégzésével jár le. - Az Eladó fenntartja az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások ideiglenes vagy tartós felfüggesztésének jogát.
- A jelen Szabályzat, illetve az Adatvédelmi Politika megismerése és elfogadása az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó szerződés megkötésének a feltétele. A Szabályzat és az Adatvédelmi Politika elfogadása a megfelelő check-box megjelölésével történik az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó szerződéskötés folyamata során.
- A fiók létrehozásához az internetes Üzletben a Vevőnek regisztrálnia kell az internetes Üzlet weboldalán rendelkezésre álló regisztrációs Adatlap segítségével. A Fiók regisztrálásához meg kell adni az alapvető elérhetőségi adatokat és az e-mail címet, azok elmaradása az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások megtagadását vonja maga után. A regisztrációs Adatlap jóváhagyása után a Vevőt az általa megadott e-mail címen tájékoztatjuk a fiók létrehozásáról, a vevői Fiók ebben a pillanatban jön létre. Ilyenkor létrejön a szolgáltatások elektronikus úton az internetes Üzletben történő nyújtására vonatkozó szerződés. A Fiók létrehozása és használata opcionális, önkéntes és díjmentes.
- Azon Vevők részére, akik megkötötték a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó, az internetes Üzletben Fiók vezetését magában foglaló szerződést, az Eladó különböző – időben és mennyiségben korlátozható – kampányok keretében áruértékesítést folytathat. A rendelkezésre álló áruk mennyisége és az időtartam egyénileg kerül megadásra minden kampány esetében.
- A hírlevél megküldésére vonatkozó szolgáltatás abból áll, hogy az Eladó megküldi a Vevő elektronikus posta címére az Eladó Árura vagy szolgáltatásaira vonatkozó információkat. A hírlevél kizárólag azokhoz a vevőkhöz kerül kiküldésre, akik erre önkéntesen feliratkoztak. A szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó, a hírlevél megküldéséből álló szerződés minden olyan Vevő részéről megköthető, aki megadja az e-mail címét az internetes Üzlet honlapján rendelkezésre álló hírlevél regisztrációs adatlapon. A fenti tartalmú szerződés megkötésének feltétele a Vevő hozzájárulása a hírlevél átadásához. Az elfogadás a megfelelő check-box megjelölésével történik a feliratkozásnál vagy a Vevő részéről más kifejezett intézkedésével, mely a hírlevélre való feliratkozás szándékáról tanúskodik. A Vevő hírlevélre való feliratkozásával létrejön a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés, mely a hírlevél megküldéséből áll. A Vevő bármikor lemondhat a hírlevélről leiratkozás útján, amihez a link a hírlevelet tartalmazó minden üzenetben található, illetve az alábbi e-maili címre küldött üzenettel kapcsolat@vasco-electronics.hu.
- A Megrendelési Adatlapon meg kell adni az elérhetőséget és az e-mail címet. Az Adatlap jóváhagyása után a Vevő az általa megadott e-mail címre információt kap a megrendelés teljesítésre történő felvételéről, ebben a pillanatban jön létre a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés, mely lehetővé teszi az internetes Üzletben való megrendelést. Egyúttal a Megrendelés leadása annak tárgyát képező Árukra vonatkozó értékesítési szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak a Vevő által az Eladó részére történő előterjesztését jelenti.
- Az internetes üzlet honlapján az Eladó kapcsolattartó Adatlapot és/vagy chatet bocsát rendelkezésre. A Vevő használhatja a kapcsolattartó Adatlapot és/vagy chatet arra, hogy üzenetet küldjön az Eladónak. A kapcsolattartó Adatlap használatához alapvető elérhetőségi adatok és az e-mail cím megadása szükséges. A kapcsolattartó Adatlap jóváhagyása vagy az első üzenet chaten történő megküldése után létrejön a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés, mely magában foglalja a kommunikációs folyamat kapcsolattartó Adatlap és/vagy chat útján történő rendelkezésre bocsátását.
- Az internetes Üzletben rendelkezésre álló Áruk aloldalain az Eladó elérhetővé teszi a vélemények közzétételére szolgáló Adatlap. Az Eladó megküldheti a véleményezési Adatlapot a külső szereplők weboldalaira hivatkozó link formájában is. A Vevő kitölti a véleményezési Adatlapot az Eladó Áruira vonatkozó saját és szubjektív véleményével. A vélemény tartalmának jóváhagyásával a Vevő megerősíti, hogy a véleménye az Áruk használatából adódó egyéni tapasztalata alapján jött létre. A vélemény tartalmának elhelyezésével a Vevő önkéntesen terjeszti annak tartalmát és az ilyen terjesztésnek minden következményét viseli. A közzétett tartalmak nem fejezik ki az Eladó nézeteit és nem azonosíthatók annak tevékenységével. Az Eladó nem a tartalom szerzője, hanem csupán az a szereplő, aki e célból megfelelő informatikai erőforrásokat bocsát rendelkezésre. A szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor a Vevő jóváhagyja a véleményezési Adatlapba bevitt tartalmat.
- Az Eladó jogosult az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokhoz való hozzáférést a Vevő számára letiltani akkor, ha a Vevő az Eladó vagy más Vevők rovására jár el, sérti az Eladó jó hírnevét, az internetes Üzlet márkájának arculatát, a jogszabályokat vagy a Szabályzat rendelkezéseit, illetve akkor, amikor az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokhoz való hozzáférés letiltása biztonsági okoknál fogva indokolt. Amennyiben a Vevő vagy egy más harmadik személy megállapítja,hogy az Üzlet honlapján közzétett tartalom sérti a jogait, a jó szokásokat, személyes javait, erkölcsöt, meggyőződéseket, érzelmeket, tisztességes verseny szabályait, know-howt, üzleti titkot, akkor haladéktalanul értesíti az Eladót a potenciális megértésről. A potenciális megértésről értesített Eladó haladéktalanul intézkedéseket tesz annak érdekében, hogy eltávolítsa a sértő tartalmakat az internetes Üzlet honlapjáról.
- Az Eladó által használt teleinformatikai rendszerrel való együttműködéshez szükséges műszaki követelmények
- Az Eladó arra törekszik, hogy az internetes Üzlet használata lehetséges legyen az összes népszerű internet böngésző és operációs rendszer (mobil is) segítségével, az internetes kapcsolás módjától függetlenül.
- Az internetes Üzletben Fiók létrehozásához és Megrendelés leadásához, illetve az Eladó által elektronikus úton nyújtott egyéb szolgáltatások használatához egy aktív Vevői elektronikus postafiók szükséges.
- A digitális tartalmak használatához az Eladó által értékesített berendezések rendelkezésre állása vagy az Eladó által elektronikus úton nyújtott szolgáltatások igénybevétele szükséges. Az Eladó nem szavatolja a digitális tartalmak megfelelő működését az Eladó által értékesített berendezéseken vagy az Eladó által elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokon kívül.
- A bevitt adatokban hibák felderítésére és kijavítására szolgáló műszaki módszerek és eszközök
- Megrendelés során, a „Megrendelés és fizetés” gomb megnyomásáig a Vevőnek lehetősége van a bevitt adatok és a kiválasztott Áruk önálló módosítására. A Megrendelés felülvizsgálata, helyesbítése vagy korrekciója a “Kapcsolat”.
- A Megrendelés leadása után az abban megadott e-mail címre a Megrendelés átvételét és összefoglalását tartalmazó üzenet kerül megküldésre. Helyesbítés szándéka esetén a Vevő jogosult a Megrendelést kijavítani annak leadásától számított 12 órán belül.
- A szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés megszűntetésének feltételei
- Felmondható a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó, az internetes Üzletben Fiók vezetésére és hírlevél küldésére kiterjedő szerződés, ami folyamatos jellegű, határozatlan időre szóló szerződés. A Vevő felmondhatja a szerződést a Vevői fiókon keresztül benyújtott vagy a hírlevélben foglalt lemondás, illetve az Eladó e-mail címére küldött megfelelő nyilatkozat útján: kapcsolat@vasco-electronics.hu.
- Az Eladó azonnali hatállyal felmondhatja a határozatlan időtartamú, folyamatos, a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződést abban az esetben, ha a Vevő jogellenes jellegű vagy jó szokásokat vagy a jelen Szabályzat rendelkezéseit sértő tartalmat bocsát ki.
- Reklamációk az elektronikus úton történő nyújtott szolgáltatások tekintetében
- Az Eladó megteszi az internetes Üzlet megfelelő és teljes működéséhez szükséges intézkedéseket az aktuális műszaki tudásból adódó körben és kötelezettséget vállal arra, hogy megszünteti a Vevők által bejelentett valamennyi rendellenességet. Az internetes Üzlet közreműködésével elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációt a Vevő e-mailben bejelentheti a kapcsolat@vasco-electronics.hu címen, illetve a kapcsolattartó Adatlap és chat alkalmazásával vagy telefonon.
- Az Eladó a reklamációt haladéktalanul, de legkésőbb a bejelentéstől számított 14 napon belül bírálja el. A válasz a reklamációra a Vevő által megadott e-mail címre kerül megküldésre.
- Az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások feltételei
- ÉRTÉKESÍTÉS
- Az értékesítési szerződés megkötésének feltételei
- Az internetes Üzlet honlapján szereplő, az Árukra vonatkozó valamennyi információ nem minősül ajánlatnak az 1964. április 23-án kelt Polgári Törvénykönyv értelmében.
- Az internetes Üzlet honlapján szereplő Áruk árai lengyel zlotyban kerülnek megadásra és tartalmazzák az ÁFA-t.
- Az ár nem foglalja magában a küldemény költségét, mely a Megrendelés során kerül feltüntetésre és a megrendelés összefoglalásában kerül megerősítésre.
- A Megrendelés az internetes Üzletben a megrendelési Adatlap segítségével, telefonon vagy az alábbi elektronikus postacímen leadható: kapcsolat@vasco-electronics.hu.
- A Megrendeléssel való megismerkedést és annak elfogadását követően az Eladó visszaigazolja a Vevő által leadott Megrendelés átvételét. Az átvétel visszaigazolása e-mailben történik azzal a megjegyzéssel, hogy a Megrendelést teljesítésre vették fel és a jelenlegi státusza „Visszaigazolt”. A visszaigazolás a megrendelés minden lényeges elemét tartalmazza (Áruk összeállítása azok neveinek, árainak és Vevői adatok megadásával).
- Miután a Vevő megkapta a Megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mail üzenetet, a Vevő és az Eladó között értékesítési szerződés jön létre, mely mindkét félre nézve a szolgáltatások maradéktalan teljesítéséig kötelező – a szerződéstől való elállásra vonatkozó rendelkezések és szabályok, valamint a hibákért való felelősség (szavatosság) kizárása nélkül.
- A leadott megrendelés 14 napig érvényes. Amennyiben ez idő alatt a Vevő nem veszi át, nem fizeti ki a megrendelést, nem kap kedvező döntést a hitel vonatkozásában vagy az Üzlet nem képes a Vevővel kapcsolatot felvenni a megrendelés teljesítése céljából – az Üzlet törli a megrendelést.
- A vásárolt Áru tulajdonjoga a tranzakció teljes árának (az Áru ára és esetleges postázási költség vagy az Eladó által kínált egyéb szolgáltatások ellenértéke) az Eladó számláján történő lekönyvelésekor a Vevőre száll át.
- A megrendeléshez ÁFA-s számlát igénylő vállalkozó a számlázáshoz szükséges adatokat, ideértve az adószámot is, köteles megadni. Ha a Vállalkozó javára történt értékesítést nyugtával kell igazolni, akkor amennyiben a megrendelésnél a Vállalkozó nem adja meg az adószámát, a későbbiekben nem lesz lehetőség az ÁFA-s számla kiállítására.
- Az értékesítés befejezése után az Eladó elégedettségi kutatást folytathat le az értékesítési folyamat kiszolgálására vonatkozólag. E célból az Eladó a Vevő rendelkezésére bocsáthatja az üzletre vonatkozó véleményezési Adatlapot vagy elégedettségi kérdőívet. Az Adatlapot az Eladó vagy külső szolgáltató dolgozhatja ki. A vevő egyéni és szubjektív véleményét fogalmazza meg. A vélemény közzétételével a Vevő önkéntesen terjeszti azt és az ilyen közzététel minden következményét viseli. A közzétett tartalom nem fejezi ki az Eladó nézeteit. Az Eladó fenntartja a jogát a szabálysértés bejelentésére a véleményező weboldalon és a Vélemény törlésére abban az esetben, ha a vélemény:
- reklámot vagy más üzleti jellegű tartalmat foglal magában;
- más weboldalakra, az Eladó szolgáltatásaira vonatkozó, különösen a vetélytárs internetes üzletekre vagy jogsértő oldalakra való hivatkozásokat tartalmaz;
- olyan személyes, elérhetőségi adatokat, e-mail címeket tartalmaz, melyek jogszerűen nem hozhatók nyilvánosságra;
- sérti a szabadalmi, szerzői jogot, üzleti titkot és szellemi tulajdonság egyéb jogait;
- olyan tartalmat foglal magában, ami közismerten vulgárisnak, más személyeket, vallási érzelmeket vagy jó szokásokat sértőnek minősül;
- olyan tartalmat foglal magában, ami káros az Eladó vagy más Vevők számára, sérti az Eladó jó hírnevét, az internetes Üzlet márkájának arculatát, vagy a jelen Szabályzat rendelkezéseit;
- részben vagy egészében más Vevők, ill. gyártó véleményeinek része, vagy különböző forrásokból származó részleteket tartalmaz.
- Abban az esetben, ha a Vevő vagy más harmadik személy úgy látja, hogy a közzétett vélemény tartalma sérti a jogait, a jó szokásokat, személyes javait, erkölcsöt, meggyőződéseket, érzelmeket, a tisztességes konkurencia szabályait, know-howt, üzleti titkot, haladéktalanul értesíti az Eladót a potenciális sértésről. A potenciális sértésről értesített Eladó haladéktalanul olyan intézkedéseket tesz, melyek célja a sértést okozó tartalom eltávolítása.
- Szállítási módok
- A megrendelt Áruk szállítása futárpostával vagy más postai szolgáltató közreműködésével történik. A szállításra vonatkozó részletes információk a “Szállítás és fizetés” aloldalon állnak rendelkezésre.
- A Vevő a szállítás módját a Megrendelés során választja ki.
- A szállítás költsége a Megrendelés során kerül feltüntetésre. A költség az áru fajtájától és a Vevő által kiválasztott szállítási módtól függ.
- Bankátutalás vagy elektronikus fizetés Vevő általi kiválasztása esetén a megrendelés teljesítési ideje a befizetés az Eladó bankszámláján vagy a fizetési szolgáltató elszámolási számláján történő jóváírásától kezdődik és az Áruk összeállításáig és kiküldéséig tart.
- Amennyiben a Vevő “utánvéttel” fizetési módot választ, a megrendelés teljesítési ideje a jelen Szabályzat feltételei szerinti Szerződéskötéstől kezdődik és az Áru összeállításáig és kiküldéséig tart.
- Az Eladó fenntartja a jogát az egyes fizetési és áruszállítási módok kizárásához, illetve módosításához.
- Az Áru kézbesítésének ideje a Vevő által kiválasztott szállítási módtól függ és az Áru a futár cég részére történő átadásával kezdődik.
- A küldemény a rendeltetési helyre való leszállításakor a Vevő köteles annak állapotát ellenőrizni, mielőtt visszaigazolja a fuvarozótól történő átvételt. Amennyiben a küldemény átadása előtt kiderül, hogy az hiányos vagy sérült, akkor a fuvarozó köteles a küldemény állapotát és a káresemény körülményeit haladéktalanul jegyzőkönyvbe foglalni. Ezeket a teendőket a fuvarozó a címzett (Vevő) kérésére végzi el, ha az utóbbi megállapítja, hogy a küldemény sérült.
- Fizetési módok
- Az Eladó azokat a fizetési módokat teszi lehetővé, melyek a “Szállítás és fizetés” c. fülben szerepelnek.
- Az Eladó fenntartja a jogát ahhoz, hogy a feltüntetett fizetési módokat módosíthassa, ideiglenesen kizárhassa vagy másokkal válthassa ki.
- A fizetési szolgáltatás nem teljesítéséből vagy nem megfelelő teljesítéséből adódó reklamációkat az illetékes fizetési közvetítő felé kell intézni az e-mail címre, a kapcsolattartó adatlap felhasználásával vagy telefonon – az adott elszámolási ügynök elektronikus fizetési szolgáltatásokra vonatkozó szabályzata szerint.
- Amennyiben a Vevő nem tesz eleget fizetési kötelezettségének a megrendelés során megadott határidőre, az Eladó egy fizetési póthatáridőt tűzhet ki. A fizetési határidő lejárta után az Eladó jogosult az értékesítési Szerződéstől elállni, annak ki nem fizetése miatt. Az értékesítési Szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat a Vevő részére dokumentált formában kerül megküldésre.
- A Vevő hozzájárul a nyugta, számla vagy a jogszabályban megengedett más vásárlási bizonylat elektronikus úton történő megküldéséhez.
- Helyhez kötött értékesítés
- Az Áruk értékesítése a helyhez kötött üzletekben is történik.
- A helyhez kötött értékesítési egység a következő vásárlási módokat kínálja:
- Az Áru a helyszínen kapható – ezen vásárlási mód esetén lehetséges a raktáron vagy az Üzlet kirakatában rendelkezésre álló Áruk vásárlása.
- Az Áru megrendelésre kapható – ezen vásárlási mód esetén lehetséges a raktáron nem található áruk vásárlása azzal, hogy azokat a Gyártótól kell behozni vagy amikor az Áru a Vevői specifikáció alapján készül. A megrendelés teljesítése a megrendelt Áru fajtájától függ és minden alkalommal a Vevővel kerül egyeztetésre.
- Az Árukon feltüntetett vagy az Üzlet dolgozója által megadott árakmagyar forintban kerülnek megadásra és tartalmazzák az ÁFA-t.
- Az Üzletben a vevő fizethet kártyával, készpénzzel vagy ajándék kártya segítségével. Az Eladó azonban fenntartja a jogát az egyes fizetési módok ideiglenes vagy tartós kizárásához a helyhez kötött értékesítés esetében.
- Vásárlási bizonylat – nyugta, ÁFA-s számla vagy előleg számla. A vásárlási bizonylat a Vevő által az Üzletben vásárolt áruk vonatkozásában kerül kiállításra. Ha a Vevő ÁFA-s számlát vagy előleg számlát kér, akkor köteles annak a vállalkozásnak az adószámát megadni, amelynek javára történik a vásárlás. Az adószám elmaradása a vásárlás során lehetetlenné teszi az ÁFA-s vagy előleg számla későbbi kiállítását. A vásárlási bizonylat vásárláskor kerül átadásra a Vevő részére vagy a Vevő által vásárolt árukat tartalmazó küldeményhez kerül csatolásra.
- A szerződéstől való elállásra és a szavatosságra vonatkozó jogszabályok megfelelően alkalmazandók.
- A szerződéstől való elállás joga
- Az a fogyasztó, aki távolságra kötötte meg a szerződést, 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől a megfelelő nyilatkozat tételével.
- A szerződéstől való elállásra nyitva álló határidő 14 nappal azután jár le, amikor a Vevő, vagy a fuvarozótól különböző harmadik személy az Árut birtokába vette. A szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetén azonban az elállásra nyitva álló határidő a szolgáltatás nyújtására való készségtől számított 14 nap után jár le. Amennyiben a Vevő hozzájárult a szolgáltatás nyújtásának haladéktalan megkezdéséhez, akkor az elállás joga a szolgáltatás teljesítésének napján szűnik meg (pl. digitális tartalom leszállítása).
- Az elálláshoz való jog gyakorlása esetén a Vevő köteles az Eladót tájékoztatni a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről az Eladó kapcsolat@vasco-electronics.hu e-mail címére küldött egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az Eladó honlapján rendelkezésre álló, a szerződéstől való elállásra vonatkozó adatlap segítségével.
- A szerződéstől való elállás esetén az Eladó visszatéríti a Vevő részére az összes kapott fizetést és az áru leszállítás legolcsóbb módjának költségét (ingyenes küldemény kiválasztása esetén a szállítási költség nem téríthető vissza). A visszatérítés haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül történik attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó értesítette az Eladót a szerződéstől való elállás jogának gyakorlásáról, fenntartva az alábbi 6. bekezdésben foglalt rendelkezéseket.
- A fizetés visszatérítése ugyanazzal a fizetési móddal történik, amelyet a Fogyasztó az eredeti tranzakcióban választott, hacsak a Fogyasztó más megoldáshoz nem járult hozzá.
- Az Eladó fenntartja a jogát ahhoz, hogy a fizetést az Áru átvételéig visszatarthassa.
- A vásárolt árut az Eladó által megadott címére kell visszaszolgáltatni. Az Eladóhoz való visszaszolgáltatás költségeit a Vevő viseli.
- A Fogyasztónak a szerződéstől való elállásra vonatkozó joga kizárt abban az esetben, ha az értékesítés tárgya nem egy előre gyártott dolog, amely a vevői specifikáció alapján került legyártásra vagy az egyéni igényeinek kielégítését szolgálja, továbbá egyéb, a fogyasztói jogokra vonatkozó megfelelő jogszabályban meghatározott esetekben.
- Kivételes esetben az Eladó lehetővé teheti a fogyasztói jogokkal nem rendelkező Vevők számára az Áru visszaszolgáltatását a megrendelés átvételét követő 14 napon belül. Ezen jogosultság igénybevétele előtt a Fogyasztónak nem minősülő Vevő köteles az Üzlethez fordulni (telefonon vagy e-mail útján) a visszaszolgáltatási feltételek egyeztetése céljából. Amennyiben a Felek elfogadják a visszaszolgáltatásra vonatkozó feltételeket, a Fogyasztónak nem minősülő Vevő visszaküldi az értékesítés tárgyát az alábbi feltételek betartásával:
- a terméket eredeti csomagolásban kell visszaküldeni;
- a termék komplett, sértetlen legyen, nem viselheti a használat nyomait;
- a termékhez a visszáru adatlapot és a szerződéstől való elállásra vonatkozó nyilatkozatot kell csatolni.
- A szerződéstől való elállás és az Áru visszaszolgáltatása minden esetében a Vevő köteles az összes vásárlási bizonylatot eredeti példányban csatolni (pl. nyugta, számla).
- Amennyiben a visszaküldött termék a Vevőnek fel nem róható okok miatt sérült, akkor a sérüléseket kárfelvételi jegyzőkönyvben kell megerősíteni. A jegyzőkönyvet az áru átvételekor (abban az esetben, amikor a küldemény csomagolása sérült – látható kár) vagy az átvétel napjától számított 7 napon belül (abban az esetben, amikor a csomagolás nem sérült – rejtett hiba) kell felvenni. Egyidejűleg a vevő köteles erről az üzletet e-mailben (kapcsolat@vasco-electronics.hu) értesíteni, illetve az elállással kapcsolatos dokumentumokhoz a kárfelvételi jegyzőkönyvet is csatolni.
- A visszaküldött áru komplett legyen, nem viselheti a használat nyomait és eredeti, sértetlen gyári csomagolásban kell legyen. A visszaküldött áruhoz az eredeti vásárlási bizonylatot és a kitöltött és aláírt visszáru nyomtatványt kell csatolni. A Vevő köteles a visszaküldött árut megfelelően levédeni, hogy megakadályozza a szállítás során történő sérülését. Amennyiben a visszaküldött áru nem komplett, vagy használat olyan nyomait viseli, melyek túllépnek a dolog normál kezelésén, az Eladó fenntartja magának a jogot a kártérítés érvényesítéséhez a Vevővel szemben a jogszabályokban által megengedett körben.
- A jelen fejezet rendelkezései a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozóra is érvényesek. Az Eladó fenntartja, hogy az értékesítési szerződéstől való elállás fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó részéről egy további felülvizsgálat tárgyát képezheti a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozó által a megrendelés során tett nyilatkozatok elemzése és / vagy a gazdasági tevékenység nyilvántartásában szereplő bejegyzés elemzése útján.
- Szavatosság
- Az Eladó köteles a Fogyasztó számára fizikai és jogi hibáktól mentes dolgot leszállítani.
- A Fogyasztóra és az Eladóra vonatkozó határidők és jogosultságok tekintetében a szavatosságra vonatkozó általános jogszabályok az irányadók.
- Az Eladó mentesül a szavatossági felelősség alól akkor, ha az Áru megfelel a szerződésnek. Különösen akkor, amikor az áru leírása, fajtája, mennyisége, komplett volta és funkciói megfelelnek az Eladó honlapján található leírásnak.
- A Fogyasztó nem élhet a szerződéstől való elállásra vonatkozó jogával a szavatosság keretében, ha az áru eltérése a szerződéstől lényegtelen.
- A reklamáció tárgyát nem képezheti a Fogyasztó részére kiadott Áru (azonos típus, márka és modell esetén is) és az internetes Üzletben grafikus formában bemutatott Áru közötti csekély eltérés, mely a Fogyasztó monitorjának eltérő beállításaiból, eltérő világítási viszonyokból stb., csupán az internet vásárlásra történő használatából adódik.
- Az Áru hibájára vonatkozó értesítésnek az alábbiakat kell tartalmaznia: a Fogyasztó családi- és utóneve, az észlelt rendellenesség típusa és lényegének leírása, lehetőség szerint a reklamált Áru fényképe és az áru a szerződésnek megfelelő állapotba való hozatalára vonatkozó kérés bejelentése. Az értesítés megfelelő e-mail üzenettel a következő címre lehetséges: kapcsolat@vasco-electronics.hu.
- Az Eladó a Fogyasztói igényt haladéktalanul és a fogyasztó számára túlságos kényelmetlenségek nélkül bírálja el.
- A reklamáció (pozitív vagy negatív) elbírálása után az Eladó saját költségére visszaküldi az Árut a Fogyasztó részére. Amennyiben a Fogyasztó nem veszi át az Árut és az az Eladó székhelyére kerül vissza, az Eladó telefonon vagy a reklamáció bejelentésében megadott e-mail címen vesz fel kapcsolatot a Vevővel és tájékoztatja őt az Áru személyes átvételének vagy újabb díjköteles küldésének lehetőségéről. A Fogyasztónak 30 nap áll rendelkezésére a visszaküldött Áru átvételére vagy az újabb küldeményre vonatkozó nyilatkozat tételére. Ezen határidő eredménytelen lejárta után az Árut az Eladó logisztikai egységébe küldik, mely jogosult a Fogyasztót a tárolási költséggel megterhelni, a raktári hely hiányában pedig az Árut a Fogyasztó költségére és kockázatára hasznosítani. Hasznosítás esetén az Eladó megtéríti a Vevőnek a vásárlás árát a raktározási és hasznosítási költség levonása mellett.
- A berendezésben lévő SIM kártyák működéséért, ideértve a SIM kártya megfelelő aktiválását, működését, ideiglenes vagy tartós blokádok bevezetését, adatátvitelt, a SIM Kártya Üzemeltető tartozik felelősséggel.
- Garancia
- Az Üzletben rendelkezésre álló valamennyi termékre a gyártó 24-hónapos garanciát vállal. A garancia szövege és feltételei ITT találhatók.
- A garancia nem érvényes a nem megfelelő használattal, a használati utasításnak nem megfelelő karbantartással vagy kopással okozott sérülések esetén. A garancia továbbá nem terjed ki az elárasztással, összehúzással, leeséssel, elektromos túlfeszültséggel és tűzzel okozott sérülésekre.
- Az Eladói felelősség módosítása a Vállalkozó részére történő értékesítés tekintetében
- A Vállalkozó a szerződéstől csak akkor állhat el, amikor az Áru hibája lényeges és megfosztja az Árut a funkcióiról. A Vállalkozó köteles az Árut haladéktalanul annak átvétele után megvizsgálni.
- Az értékesítési Szerződés tárgyát képező Áruk a fuvarozó részére történő kiadásakor a Termékekkel kapcsolatos előnyök és terhek, továbbá azok véletlen elvesztésének vagy sérülésének veszélye a Vállalkozóra száll át.
- A jelen fejezetben külön módon rögzített szabályok mellett a Fogyasztói szavatosságra vonatkozó megfelelő jogszabályi rendelkezések megfelelően alkalmazandók.
- A jelen fejezet rendelkezései a fogyasztói jogokkal rendelkező Vállalkozóra is érvényesek.
- Az értékesítési szerződés megkötésének feltételei
- ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Személyes adatok
- A Vevők személyes adatainak kezelője az Eladó.
- A Vevő személyes adatait az Eladó a megrendelés teljesítéséhez és a szolgáltatások elektronikus úton történő nyújtásához, azaz a Vevőt és az Eladót összekötő jogviszony felvételéhez, tartalmának kialakításához, módosításához vagy megszüntetéséhez szükséges körben kezeli.
- Az Üzletben rendelő Vevő köteles a jelen Szabályzat tartalmával megismerkedni. Megrendelés során a Vevőt felkérik a jelen Szabályzat és az Adatvédelmi Politika rendelkezéseinek elfogadására a rendelkezésre álló check-box funkció útján.
- Az Eladó szavatolja, hogy a Vevők személyes adatai megfelelően védettek, ezen információk küldésére szolgáló Megrendelési és Regisztrációs Adatlapok pedig SSL biztonsági protokollal védettek, ennek következtében az adatátviteli folyamat titkosított.
- A személyes adatok kezelése keretében az Eladó védi azokat az illetéktelen személyek általi megszerzés és módosítás ellen.
- A vevők jogosultak a saját személyes adataikba betekinteni és azokat helyesbíteni.
- Az Adatvédelmi Politikára vonatkozó részletes szabályozások az Eladó internetes üzletének honlapján találhatók.
- Szerzői jogok
Az internetes Üzlet honlapján szereplő grafikák, fényképek, szövegek és az Áruk leírásai az Eladó tulajdonát képezik és nem módosíthatók, másolhatók vagy terjeszthetők az Eladó hozzájárulása nélkül.
- Vegyes rendelkezések
- Az internetes Üzlet közreműködésével megkötött szerződések – amennyiben a helyi fogyasztói jogszabályok ezt lehetővé teszik – a lengyel jogszabályokkal összhangban kerülnek megkötésre a lehető legnagyobb körben.
- A szabályzat szövege először lengyel nyelven jött létre, majd más nyelvekre került lefordításra. Értelmezési viták esetén a lengyel nyelvi verzió az irányadó.
- Az Eladó és a Vevő közötti esetleges vitákat a felek elsősorban békés tárgyalások útján próbálják meg rendezni. Amennyiben vitás kérdések tekintetében a feleknek nem sikerül megállapodásra jutni, a vitát az illetékes rendes bíróság dönti el.
- Az Eladó tájékoztatja a Vevőt a peren kívüli vitarendezés lehetőségeiről. Fogyasztói igények tekintetében a részletes információk és eljárások a területileg illetékes fogyasztói jogok szóvivőjével, a Kereskedelmi Felügyelet egységeinél vagy az alábbi címen állnak rendelkezésre: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Az Eladó fenntartja a jogot a jelen Szabályzat rendelkezéseinek módosításához, egyúttal kötelezettséget vállal a Szabályzat egységes szerkezetű szövegének az internetes Üzlet honlapján történő közzétételére a módosítások hatálybalépési dátumának megadásával, illetve a szöveg módosítására vonatkozó említés a Vevő e-mail címére történő megküldésével.
- A Szabályzat változásai az Eladóra és a Vevőre nézve az internetes Üzlet honlapján történő közzététel pillanatától kezdve érvényesek. A Szabályzat módosításai semmilyen módon nem sértik a hatályba lépés előtt az internetes Üzletet használó Vevők jogait, különösen nincsenek hatással a leadott és/vagy teljesített megrendelésekre. A teljesítésre felvett megrendelések tekintetében a megrendelés pillanatában hatályos Szabályzat érvényes.
- Az Eladó internetes Üzlete egyes funkcióinak meghatározásához használt megfogalmazások és leírások, különösen a nyomógombok, piktogramok és ikonok megnevezései és leírásai egyenértékű kifejezésekkel helyettesíthetők. Az ilyen változás nem minősül a jelen Szabályzat változásának.
- A jelen Szabályzat a következő weboldalon áll rendelkezésre: https://vasco-electronics.hu/altalanos-uzleti-feltetelek. A Szabályzat bármikor rögzíthető, szerezhető és lejátszható annak kinyomtatásával, megfelelő hordozón való elmentésével vagy a weboldalról PDF formátumban való letöltésével és a számítógép memóriájában történő elmentésével.
- Személyes adatok